نئوپان آرتا

ام دی اف آرتا،پارکت لمینت آرتا،ام دی اف آرتا پان

مشخصات فنی نئوپان آرتا:

نام نئوپان: آرتا پان / Arta pan
ضخامت نئوپان: 16 میلیمتر
عرض نئوپان:1220 ،3660 میلیمتر
طول نئوپان: 2800،1830 میلیمتر
تعداد ورق نئوپان در پالت: 30 ورق

محصولات سلولزی کارخانه آرتاپان را در سال 1390برای تولید اوراق فشرده MDF,HDF و نئوپان تأسیس نموده است. این کارخانه در شهرک خصوصی صنعتی آرتا که دارای کارخانجات متعددی می باشد احداث گردیده است.
ماشین آلات کارخانه از آخرین تکنولوژی روز دنیا برخوردار می باشد که از کشورهای اروپایی خریداری شده است. تلفیق خلاقیت ها و مهارت های کارکنان متخصص و کارآزموده با ماشین آلات مدرن و تکنولوژی بالا موجب گردیده است که ورق های MDF,HDF و نئوپان باکیفیت بسیار بالا روانه بازار گردد. بخشی از این ورق های خام در دیگر کارخانجات مجتمع صنعتی آرتا برای لمینت کردن استفاده می شود و قسمتی هم به بازار داخلی عرضه می گردد.
استقبال کم نظیر مصرف کنندگان از محصولات شرکت آرتاپان و تغییر محسوس در سلیقه و گرایش مردم به استفاده از محصولات چوبی ، صاحبان سرمایه را بر آن داشت که در جهت گسترش و تنوع بخشی، محصولات جدیدی از نوع ورق های با روکش شفاف و براق(Hi-finity)را تولید و روانه بازار نماید.از جمله ویژگی های برجسته این نوع ورق ها می توان به شفافیت و درخشندگی بالا و ضد خش بودن آن اشاره کرد. انعکاس نور ورق ها و خاصیت شیشه ای آن بسیار چشم نواز بوده و با داشتن رنگ های متنوع و براق محیطی جذاب و دلچسب ایجاد می نماید.
همچنین خط دوم تولید ورق های خام MDF,HDF در دستور کار گروه صنعتی ارتا قرار گرفته تا به یکی از بزرگترین خطوط تولید MDF,HDFدر کشور تبدیل شود.
شرکت آرتاپان دارای آزمایشگاه بسیار مجهز و پرسنل متخصص و کارآزموده می باشد .در این آزمایشگاه کیفیت محصولات کاملا تحت نظارت و کنترل می باشد تا علاوه بر رعایت استانداردهای ملی از انطباق ان با استانداردهای جهانی اطمینان حاصل شود.

ویژگیهای نئوپان آرتا:

• ضخامت 32 ,mm8، 10، 12، 16، 18، 20، 25 ، با تلرانس mm ±0.3
• گونیا بودن کمتر از mm 2 در هر متر طول تخته
• مقاومت خمشی مینیمم N/mm2 14
• مقاومت پیچ¬ خوری (سطح) مینیممN 1050
• مقاومت پیچ¬ خوری (پروفیل) مینیممN 680

محصولات مشابه